Er is een storing met de ondergrondse container
Maakt u gebruik van een ondergrondse container en is er iets mis? Meld dit dan eenvoudig via het formulier 'Melding over ondergrondse container'.
- Is de ondergrondse container kapot?
- Werkt uw druppel niet of bent u deze kwijtgeraakt? Vraag dan een nieuwe aan. Bij verlies brengen wij € 25,00 in rekening).
- Nieuwe bewoners kunnen een druppel aanvragen, mits zij staan ingeschreven op het adres.
