Er is een storing met de ondergrondse container

Maakt u gebruik van een ondergrondse container en is er iets mis? Meld dit dan eenvoudig via het formulier 'Melding over ondergrondse container'.

  • Is de ondergrondse container kapot?
  • Werkt uw druppel niet of bent u deze kwijtgeraakt? Vraag dan een nieuwe aan. Bij verlies brengen wij € 25,00 in rekening).
  • Nieuwe bewoners kunnen een druppel aanvragen, mits zij staan ingeschreven op het adres.

Melding over ondergrondse container